Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2022 13:36 - Жените обичат да се присмиват за тях над други жени
Автор: u4itel Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 345 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Гинекологичните прегледи. Въпреки че е прието от 21 г. нагоре да се правят цитонамазки, то рядкожена би отишла на гинеколог, ако не е омъжена. страх е я от разследване дали е девствена или не. Но е прието, че това изобщо не може да се потвърди. И това аз го разбрах на собствен гръб. Представете си, че в модерна страна като Франция аз бях обявена за омъжена девственица на 41 г. (те не знаеха, че имам дете и аз го крих, за да видя докъде ще я докарат). 2 гинеколожки (едната, но главната - арабка) понеже съм имала киста на единия яйчник и понеже винаги са ми казвали, че съм немного отворена, се установява, че аз съм се родила с тази киста и тя е била едва доловима с ехограф. Обаче скенерът я разкри тотално, след като и тя се бе разраснала, та ехографът я прие за нещо странно. Наложи ми се операция с пълна упойка заради внезапното нарастване. Обаче аз все получавах въпроса (в Бг и другаде) дали не съм ... Преди да си кажа възрастта. Понеже въпросната ципа, има-няма активност, се търка и се къса сама лесно на около 25. Понеже жените в наши дни учат, а се женят късно - даже правят и преди това къснo, почти никога нe кървят. Така че дай боже на всяка жена в първобитно общество една киста дермоидна (така се казваше и не зная как разбират, че е по рождение - имало е нещо преди 10 г). Което доказваше, че нито нашите, нито френските гинеколози си вършат работата. Вместо клюки от махленски характер, които палят мъжете, да се занимават с наука.   


Тагове:   жени,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: u4itel
Категория: Други
Прочетен: 512931
Постинги: 238
Коментари: 189
Гласове: 878
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930