Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2021 16:05 - Защо няма да се ваксинирам среъщу ковид
Автор: u4itel Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1914 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 17.07.2021 15:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Тук няма да ви казвам, че такава болест не съществува, да, тя съществува и за нея стоиш на легло по-дълго. Обаче ваксините не са решение на нашето нехайство към природата, хранене с нитрати, замърсена вода за пиене. И употрба на всякакви модерни вещества. Аз, която съм яростна защитничка на ваксините и понеже съм работила в Азия и Лат. Америка, не мога да кажа, че тази ваксина ще ни спаси. Там далече се срещат към блатисти местности комари, които могат да ти изкарат всичката кръв с вирус и без преливане на кръв, имаш вероятност да оцелееш само 10%. Ако само ти си болен, донор на кръв ще ти намерят, но ако всички в местността се заразят от теб, няма кой да ти е донор. Така е около Екватора. 

 Затова срeщу съответната болест си задължен да имаш ваксина (нарочно не казвам коя е тя, че има луди, които ще се заинтересуват как да направят пари с нея). А пък срещу малария взимаш хапчета, които започваш 1-2 седмици по-рано от пристигането си. Обаче грипьт например е друго - най-редовно съм се ваксинирала и въпреки това съм се разболявала от него. Само дето с ваксината се чувствам по време на болест много сънлива. И ми иде да заспя насред улицата с висока температура, но без много кашлица. Едва ли с ковид ваксината е по-различно. На чудеса не се надявайте. Бих носила маска, тя повече предпазва.  



Тагове:   температура,


Гласувай:
1



1. milady - :-))))
10.07.2021 20:35
...веднъж се мре..

а Смъртта, е..Врата..

обаче,го можете )
поздрави!
Джулс
цитирай
2. u4itel - Обаче да ви кажа смятам, че съм бо...
17.07.2021 15:02
Обаче да ви кажа смятам, че съм боледувала от коронавируса преди 25 г., когато бях на 16 някъде. Няма да забравя това, защото след проболедуването никой не искаше да седи до мен. Близо месец аз си покашлях, не усещах никакви аромати. И бе започнало с висока температура, която ту се появяваше, ту изчезваше и затова без температура не ми дадоха болнични в училище. Много просто: живеехме на последния етаж, коминът бе развален и нашите егоистични сьседи не искаха нито да съберем пари за поправка, нито да спрат отоплението си на дърва. Понякога трябваше да ги водим при нас да видят как се задимява от време на време при нас. А пък и не рядко на външната ни врата на апартамента ни се прикрепваше прилеп. Чувахме и крякането им. Така че в тия случайни вируси медицината е безпомощна - егоизмът не можеш да спреш. Винаги ще се намери някого, който ще ти кихне нарочно, та ако ще да си се ваксинирал, няма отърване и от мутирането. Затова избирам дистанциране при общуване с непознати.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: u4itel
Категория: Други
Прочетен: 513084
Постинги: 238
Коментари: 189
Гласове: 878
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930