Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2019 13:13 - Моят живот сред ацтеки 10
Автор: u4itel Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 404 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тук ви разказвам за една страна, в която изкарах сиромашки живот, повече от когато бях студентка в Бг, но се чувствах свободна от мрънканици колко е зле животът в Бг и как както си бях младичка навремето, САЩ биха ме "глътнали" апетитно. А съвсем отблизо виждах, че американците са изнервени и лошохранени с холестерол. Мексико бе интересно. И всички ми се чудеха какво ме бе привлякло. А техните сериалчета имаха онова обаяние на палми, традиции, музика. Детско-юношеска мечта, която още от пътуването ми с автобус от Далас се реализираше с гледка на редящи се кактуси и агаве. Сякаш виждах мексиканци в танцови стъпки и огромни сомбрерос (шапки). Очарованието на полупостинни райони с планини и гори, обитавани от койоти. И мирис на царевица. Мирисът на бабината къща и лято. Тази американска вечномека и сладникава. Или онази, която наричат "посоле" - с огромни бели зърна, често похапвана през зимата с месо. И всичкo излязло от глинени грънци с ярки шарки, поднесени редом с малка глинена чашка текила/мезкал. Колко българоподобен бит има в тяхната култура! Напомняше ми за безгрижното детство. А там имах финансови грижи. Но имах свобода, защото нямах телевизор.


Тагове:   Мексико,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: u4itel
Категория: Други
Прочетен: 512889
Постинги: 238
Коментари: 189
Гласове: 878
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930