Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2017 16:47 - Поредната френска откачалка - част 2
Автор: u4itel Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1038 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.05.2017 04:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  В последните ми няколко статии се изявявам подобно на Мартин Карбовски и гледам под лупа живота на неизвестните и нестандартните, правя аналози с известни. Но тази статия тук е продиктувана и от мои лични разочарования с външността, а и такива, свързани с разочарованията на други хора в дадени моменти от възрастта. Например преди половин година имах някакви болки във врата, които едва не ме оставиха прегърбена (за радост - не) и поради които се сниших може би с 1-2 см, та си казах: „Сега се снишавам, а кой знае след някой ден на какво ще заприличам“. В живота ми също не мога да се похваля, че съм била заобиколена от красавци, като изключим моментите на работното място. Съпругът ми е немец с френски примеси и макар че е висок, не ви пускам снимки, щото доста съм го охранила. Веднъж, когато срещнахме двама снажни и красиви германци на мотори, той сериозно се притесни да не забягна с тях на нечий мотор, но като видя, че са пък изключително високи (помислих ги даже за холандци заради височината им), се поуспокои, пък и слава богу френският ми е много по-добър от немския.
 Но има хора, които са се родили с необичайна външност и за съжаление в България не говорим за тях. Може би поради тази причина не се знае за известната в цяла Франция Мими Мати, коята все пак е висока 1,32 м, но си е джудже. И след като я характеризирахме с тази дума, нека се запознаем с личността, радваща всеки един французин, почитател на синия екран. Тя е великолепният ангел-хранител във френски сериал, на име Жозефина. Ниска и пълничка, тя не е за оплакване със завидната си актьорска игра. Гледала съм я хиляди пъти, когато живеехме във Франция. Не само в този сериал, но и като актриса и комик, тя блести и неусетно я харесваш - невероятно забавна. Ето ви кадри от този сериал:





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: u4itel
Категория: Други
Прочетен: 509151
Постинги: 238
Коментари: 189
Гласове: 878
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930