Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2020 11:49 - Студентски, младежки празник или тежките думи на "колегата"
Автор: u4itel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 232 Коментари: 0 Гласове:
0



   Като стана дума за младост, разочарование, Петя Дубарова, бихте ме попитали, като учител, дали одобрявам коментари и драматични наказания и изказвания. Не, не съм от тези готини учители. Безинтересна съм и не повишавам тон.

 Спомням си, като учех магистърска степен във ВТУ с преподаватели от Свищов и не знам дали за това, че не са си на главното работно място, овикваха; и то най-скромните студенти. А който бе свикнал да преписва, даже и от учебника го правеше пред учителя. С други думи: най-усърдните бяха най-санкционирани и то с коментари, които можеш да вбесиш вече образован човек. Аз например бях обвинена, че подсказвам, след като 1 напудрена и простичка студентка ме сръчка 3 пъти пред безмълвния преподавател и аз се съгласих да се поотместя и й казах: каквото виждаш, бързо копирай, че не те даже познавам. И тя нищо не можа да копира за 20 секунди, но поради сръчкванията аз получих 3, а тя (пудрата) - 6. На последния изпит, преди Държавния, един интектуал, ни в клин, ни в ръкав, на 26-г. жена (като мен) се заобяснява, че от мен нищо няма да излезе и хич не му пука дали ще се оплача. Правеше се на смел, но излезе смешен. И така една старателна дама (като мен) избута с някакви тройки крайните изпити и с безкрайно тъпи коментари, които не мога да си ги обясня. Но това са възрастни готини хора, които повечето късметлийски студенти описват като готини даскали. Това ме амбицира да запиша скоро "Английски и английска литература с  педагогика", за да стана неготина даскалица. Не обичам онези преподаватели, които правят велики изказвания, унижавайки най-старателните. В крайна сметка тези изказвания могат да подлудят всеки, без значение на каква възраст.


Тагове:   студент,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: u4itel
Категория: Други
Прочетен: 509120
Постинги: 238
Коментари: 189
Гласове: 878
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930