Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2011 10:42 - Да изгоним търговците от храма
Автор: u4itel Категория: Политика   
Прочетен: 1134 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 14.11.2011 12:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На мен лично ми е много обидно, че доматите във Франция са 1 евро на скорошна промоция, а тук цената им надминава 2,50 лева. Но забележете какви хора са заможни там: лекари, учители, адвокати, дипломирани икономисти, а тук - прекупвачи и търговци. Да не говорим, че т.нар. заможни хора от по-качествения тип непрекъснато се изтъкват чрез кулинарни предавания с вносни недомислия, които и в съответната страна на произход не ги купуват, за да могат да спестят за нов автомобил, защото човек не живее, за да се храни само. Аз лично съм поработвала на пазар за зеленчуци в моите студентски години - спазвах всички правила, наемах всеки ден маса, но като цяло българският купувач е глупав - ходи на сергии, които са най-отрупани и не може да види кантара (дали има стикер за контролен преглед, а аз моя дори го наемах от "Общински пазари", като продавах само собствена продукция - от градинката на родителите ми).
 
 Разхождайки се из София с чуждестранна група, те възкликнаха, че сега разбират защо има толкова наша проституция там: защото покрай другото да си купят и по-евтина храна. И така всяка новоизлюпена преуспяла или новоизлюпен преуспял - успели да се домогнат до работа в западна фирма в България и да ръкомахат превзето в скъп магазин какво желаят, в лицето на работодателя си са една превзета кукла, която подбива цената на българите.



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: u4itel
Категория: Други
Прочетен: 512398
Постинги: 238
Коментари: 189
Гласове: 878
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930