Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2012 16:34 - Учене на руски език за възрастни - III
Автор: u4itel Категория: Други   
Прочетен: 3719 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.06.2012 21:47


Този урок е за възпроизвеждане на реч, т.е. ще се научим как да се изразяваме на чужд език. Най-честите упражнения за това са упражненията за перифразиране. Имаме един текст, на който чрез "синонимен речник" на руски език можем да заменим думите.

Другият вариант е да създадем кратки текстове и да коригираме много внимателно текстовете, което упражнение също изисква време. Например можем да преразкажем урока от миналия път така:

В этой статье, можно найти аргументы о пользе молока. Молоко - напиток, который удовлетворяет жажду, которая могут возникнуть во время тренировок. Молоко содержит очень важные элементы. Сильное обезвоживание очень опасно. Потребление молока является хорошим способом, чтобы избежать этого.

Трябва да включим и упражнение за нашето мнение, което е например:

Мнение
Согласие: Я соглас/ен/на с утверждением, что все мы нуждаемся в молоко. Но я не могу понять, если пить слишком много молока хорошо для моего телосложения. Какую диету мне нужно для того, чтобы поддерживать свою форму?

Несогласие: Я думаю, что новость не нова - мы все знаем, что наличие большого количества компонентов хорошо, но мы не можем иметь с собой бутылки молока все время. Затем нам нужно будет холодильник. И тогда автор должен сообщить нам
какая торговая марка холодильник хорош
.

Опитайте се, също така, да напишете есе:

Эссе
Что я думаю о современной пищи?
Я думаю, что мы не едим правильно, потому что теперь мы можем съесть свежие продукты, которые не в сезон, потому что они были импортированы. Но если сейчас время не для этих фруктов или овощей, то как наше тело реагирует - будет наш организм так же силен, как сезон требует?
Я думаю, что с одной стороны, люди превращаются в обжорой. И мы, вероятно, может начать спать в соответствии с родиной продукта мы только что съели.

ОЧАКВАЙТЕ СЛЕД 2 СЕДМИЦИ И УРОЦИ ЗА НЕМСКИ ЕЗИК.

 



Тагове:   Russe,   руски език,   руски,   neli cheret,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: u4itel
Категория: Други
Прочетен: 513209
Постинги: 238
Коментари: 189
Гласове: 878
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930